Dolfijnen spotten

27 juni 2016

Zaterdag was het vroeg opstaan voor ons, half 8 de bus pakken om naar tarifa te gaan. Hier hebben we lekker ontbeten, wat erg luxe was waarna we met de boot uit vaarde naar zee. Naar even op de boot te hebben gezeten kwamen er dolfijnen. 3 soorten kwamen verdeeld over de tijd dat we op zee waren langs gezwommen. Heel mooi om die groepen te zien springen. Er kwam zelfs een dolfijn met baby langs onze boot. Het mooiste was de potvis, deze dook naar een aantal minuten naar beneden waarbij de staartvin omhoog kwam. Later kwam ook nog een vinvis voorbij die we het water zagen spuiten. Een hele gave ervaring wat ik nooit ga vergeten! Toch weer een toppunt van mijn reis!
Om de dag helemaal goed af te sluiten zijn Aniek, Sanne en ik samen met Hayley een ander Nederlands meisje uit geweest in Cadiz. Naar 24 uur wakker te zijn lag het bed toch wel heerlijk en was de zondag dus echt een lui dagje.
Maandag weer gewoon aan het werk, de laatste week is aangebroken. Het voelt zo gek, dubbele gevoelens en de koffer al een klein beetje ingepakt omdat we een drukke week gepland hebben. Wel een leuke dag, 3 operaties gezien. 1 waarbij de wallen onder de ogen eerder verwijderd, 1 waarbij borstimplantaten werden ingebracht en 1 borst reconstructie. Toch weer 2 nieuwe operaties gezien wat weer erg leuk was om te zien samen met Aniek. En omdat er geen einde komt aan school ben ik maar begonnen met het volgende verslag.
We maken er een leuke laatste week van, laatste lootjes...